facebook-oglasavanje-za-poslovanja

Svi smo svjesni da se vremena drastično mijenjaju te da su neki tradicionalni načini reklamiranja postali neprofitabilni i zastarjeli. Pažnja više nije usmjerena na neke klasične medije poput novina ili televizije, već na internet.

Danas ćete velikim reklamama uz cestu i televizijskim promotivnim materijalom ostvariti manju prodaju nego preko malih internetskih reklama na raznim web stranicama ili društvenim mrežama. Ljudi su jednostavno stalno na internetu i zbog toga se s njima lakše komunicira preko istog, a dodatna prednost je da možete birati kome će se vaše reklame prikazivati.

Detaljno ciljanje korisnika putem Facebook oglasa

Facebook je besplatan, ali znate li zbog čega je to tako? Razlog tome je što vi tijekom korištenja Facebooka dajete dozvolu za obradu vaših podataka. U prijevodu, plaćate sa svojom privatnosti, koju Facebook nudi oglašivačima za detaljno ciljanje oglasa. Sve to čini oglase na ovoj mreži izrazito korisnima za svako poslovanje i efikasno troši marketinški budžet.

“90% ljudi koji koriste internet imaju profil na barem jednoj društvenoj mreži.”

Po svom karakteru i korisničkom sučelju, svaka društvena mreža selektira određene korisnike. Nije sve za svakoga i tako se društvene mreže razlikuju prema sadržaju koji je u fokusu, tj. korisnicima koji su na njima. Zbog toga su prednosti marketinga na društvenim mrežama poprilično očite.

Gotovo svi su u jednom periodu života imali Facebook. Mladi se na njemu skupljaju jer su tamo igrice, oni nešto stariji komuniciraju s prijateljima i brendovima. Ljudi srednjih godina su na njemu jer tako najlakše mogu kontaktirati ljude iz cijelog svijeta, a čak i starije osobe se lako priviknu na Facebook jer je prilagođen svima jezično i jednostavno ga je koristiti na mobitelu.

Još jedna prednost Facebook-a nad ostalim drugim društvenim mrežama, osim brojki o kojima ćemo kasnije pričati, je činjenica da možete postaviti sadržaj bilo koje vrste. Niste limitirani na tekst, sliku ili kratak video.

Facebook je društvena mreža s najviše korisnika

Podaci iz siječnja kažu kako Facebook broji oko 2.85 milijardi aktivnih korisnika mjesečno. Zamislite, aktivnih korisnika! To su ljudi koji redovno koriste Facebook, a ne profili koji su stvoreni prije 5 mjeseci i od tada se nitko nije prijavio na njih.

Svaki dan je na njemu 1.15 milijardi aktivnih korisnika, a taj se broj povećava za oko 23%  godišnje! 30% korisnika je između 25 i 34 godine. Svake sekunde stvori se 5 novih profila! To znači da vaša potencijalna publika raste bez da ste vi išta učinili, potpuno besplatno!

Kroz sve ove godine u kojima je Zuckerberg donosio neka ažuriranja Facebook-u, na njemu se pomalo promijenila i demografija. Danas ne postoji zemlja u kojoj nema korisnika ove megapopularne mreže.

Jedna velika prednost Facebook-a je što nudi opciju za poslovne profile, tj. stranice. Ova mogućnost nudi detaljan uvid u analitiku korisnika i oglašavanje. Možete vidjeti podatke o svojim klijentima, možete vidjeti kad su najaktivniji, možete promijeniti svoje poslovanje upravo prema tim podacima.

Tako znate kakva je vaša publika te prema tome putem reklama možete usko targetirati ljude kojima želite da se vaši oglasi prikazuju. Ono što je također velika prednost ove društvene mreže je činjenica da vas vaši klijenti jako lako mogu kontaktirati i da zbog toga osjećaju „prisnost“ s brendom.

Vođenje Facebook stranice je neophodno

Prilikom kreiranja Facebook stranice morate obratiti pozornost na razne postavke, tj. upisati sve bitne informacije o poslovanju. Vaša stranica mora na prvi pogled izgledati dobro, a to podrazumijeva lijepe fotografije i popunjene sve potrebne informacije.

Na društvenim mrežama, osim povećanja broja klijenata i kupaca, možete povećati i popularnost vašeg brenda (imena). Čak i ako netko ne kupi neku vašu uslugu ili proizvod, nema veze, oni su svejedno podignuli popularnost vaše stranice i tako vam povećali šansu da netko drugi dođe i vidi što radite.

Osim toga, na Facebook-u je jako lako proširiti nečije ime, jer se sve može „shareati“. Korištenjem hashtagova, povezivanjem stranice s web portalom, a i samim opcijam za Facebook oglašavanje koje jako detaljne, možete doći točno do onih ljudi koje želite.

Vi birate spol, raspon godina, čak i lokaciju gdje će se prikazivati oglas! Čak i ako mislite da vam ne trebaju društvene mreže, sjetite se da ih vaša konkurencija već vjerojatno koristi, a vi kasnite!

Trebate pomoć oko vođenja Facebook stranice ili nemate iskustva i vremena za to? Javite nam se i mi ćemo se pobrinuti oko prezentacije vašeg poslovanja na društvenim mrežama!

Kako voditi Facebook stranicu?

Nakon što ste kreirali svoju vizualno atraktivnu Facebook stranicu i sigurni ste kako je ona dobar izbor za ono što vi želite postići, bitno je da se povežete s ljudima te da nađete publiku.

Facebook, kao i mnoge druge društvene mreže, radi po principu „grude snijega koja se kotrlja“. Što više sadržaja stavljate i korisnika vas prati, to je šansa da ćete dobiti vjernu publiku veća.

Vaš sadržaj mora imati određene kvalitete. Mora biti edukativan, privlačan, estetski obrađen, dovoljno jednostavan da osoba ne izgubi interes za njegovo pregledavanje… Idealna se formula stječe iskustvom i zato je bolje da uz sebe imate nekoga tko to iskustvo već ima, a vi se možete posvetiti poslu koji radite inače.

Facebook oglašavanje i njegovi ciljevi

Kako bi izvukli maksimum iz oglašavanja, neophodno je imati određene ciljeve. Obično se oni dijele na tri cilja, a to su:

Sagraditi moćan brend

Prvi korak je često i najteži korak jer nije lako započeti ovako nešto. Stvar je u tome da morate ljude osobno upoznati s brendom i uz to se morate isticati od konkurencije. Morate biti drugačiji i povezati se s korisnicima. Tu je jako bitan sadržaj, a za to vam može pomoći i darivanje pratitelja te aktivno objavljivanje kvalitetnih objava.

Zapamtite da Facebook nije oglasna ploča! Nemojte samo dijeliti oglase ili usluge koje nudite, već servirajte svojim pratiteljima kvalitetan i edukativan sadržaj.

Prodaja na Facebooku

Prodaja je drugi dio i ona obično dođe sama, ako je prvi dio dobro odrađen. Bitno je da imate pristupačne proizvode, da je lako napraviti narudžbu i da ste vjerodostojno poslovanje. Ljudi će se sami odlučiti za kupovinu kada kroz objave vide da ste profesionalni.

Kod prodaje se može ići direktnim oglašavanjema, a kako bi se što bolje iskoristio budžet možete dodati neku vremensku akciju i tako iskoristiti impulzivnost kod ljudi.

Zadržati publiku

Treći je korak zapravo dosta nezgodan. Kad netko nešto kupi kod vas, šanse da će on ponoviti kupovinu (pogotovo ako se radi o „nesvakodnevnim“ proizvodima su male. Morate ih ili oduševiti proizvodima, ili ih oduševiti sadržajem koji gledaju na vašoj Facebook stranici, pa da ostanu vaši pratioci zbog tog sadržaja i kasnije možda ponovno nešto kupi.

Bitno je, doduše, razlikovati ulaganje u biznis i ulaganje u prazno. Ponavljamo, ako niste dobri u ovim stvarima, kontaktiranjem neke agencije koja je u ovome dobra nećete potrošiti višak novaca, on će vam se kasnije vratiti u puno većem iznosu no što bi se vratio da ste sami išli „prčkati“ po postavkama dok ne ostvarite dobitnu kombinaciju.

Javite nam se i ispričajte nam o vašim ciljevima. Nudimo potpuno personaliziranu suradnju i sastavljanje ponude prema vašim ciljevima.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *