Svi smo svijesni da se vremena drastično mijenjaju, te da neke tradicionalne stvari postaju neprofitabilne i zastarjele. Danas ćete velikim reklamama uz cestu i televizijskim promotivnim materijalom ostvariti manju prodaju, nego preko malih internetskih reklama na raznim web stranicama ili društvenim mređama. Ljudi su jednostavno stalno na internetu i zbog toga se s njima lakše komunicira preko istog, te se proizvodi ili usluge mogu nuditi samo određenoj vrsti ljudi koje oni zanimaju.

Sada neće uspjeti ako vaše reklame komuniciraju s masom koja vas ne može osobno kontaktirati. Vrijeme je da se prebacite na promotivni materijal koji će zapeti za oko pojedinca koji će tada dobiti želju da se osobno poveže s brendom.

Vi tako možete dosta dobro ući u životna iskustva i preference ljudi te poboljšati svoje poslovanje: učiniti ga još pristupačnijim, simpatičnijim, praktičnijim. Interakcija je jako bitna, a preko društvenih mreža ona se najlakše ostvaruje.

Kada ima dojam da ste vi „odmah tu“ i da ćete brzo odgovoriti na upite i narudžbe, on ima veću želju da nešto poduzme i da zaista kupi vašu uslugu. Mi vam osobno tvrdimo da je to istina jer znamo da je naš promet drastično narastao otkad smo na različitim društvenim mrežama, a prvenstveno pričamo o Facebook-u koji je trenutno najpopularnija društvena mreža sa više od dvije milijarde korisnika.

Marketing na Facebooku


90% ljudi koji koriste internet imaju profil na barem jednoj društvenoj mreži.

Po svom karakteru i korisničkom sučelju, svaka društvena mreža selektira određene korisnike. Nije sve za svakoga i tako se obično ljudi lakše nađu na određenim mrežama. Zbog toga su prednosti marketinga na društvenim mrežama poprilično očite.

Razmišljajmo logično: ako radite profil zbog nekog vašeg (tko vam je blizak i ima slične interese), pridružit ćete se baš toj društvenoj mreži gdje je ta osoba. To znači da se na određenim društvenim mrežama skupljaju ljudi sličnih interesa pa se tako dešava polarizacija korisnika.

Dok je Twitter namijenjen stranicama sa zabavnim sadržajem i mladima, Instagram trgovinama za mlade i mladima te onima koji se privikavaju na njega, Facebook je društvena mreža koja obuhvaća sve korisnike.

Gotovo svi su u jednom periodu života imali Facebook. Mladi se na njemu skupljaju jer su tamo igrice, oni nešto stariji komuniciraju s prijateljima i brendovima. Srednjovječni ljudi su na njemu jer tako najlakše mogu kontaktirati ljude s cijelog svijeta koji su ujedno tamo. Čak i starije osobe se lako priviknu na Facebook, jer je prilagođen svima jezično i jednostavno ga je koristiti na mobitelu.

Još jedna prednost Facebook-a (općenito je jako puno prednosti društvenih mreža nad normalnim poslovanje) nad ostalim drugim društvenim mrežama, osim brojki o kojima ćemo kasnije pričati, je činjenica da možete postaviti sadržaj bilo koje vrste. Niste limitirani na tekst ili sliku ili citat. Možete postaviti zaista sve.

Ako niste profesionalac za Facebook poslovne profile i niste 100% sigurni u to da biste najbolje primjenili razne marketinške trikove, javite se nama. Mi  možemo biti pomoćnici u vašem rastućem poslovanju.

Facebook marketing i broj korisnika

Podaci iz siječnja kažu kako Facebook broji oko 2.32 milijardi mjesečnih korisnika aktivne prirode! Zamislite, aktivnih korisnika!

Svaki dan je na njemu 1.15 milijardi aktivnih korisnika, a taj se broj povećava za oko 23%  godišnje! 30% korisnika su oni financijsko najstabilniji korisnici između 25 i 34 godine. To se uvelike odražava na poslovne profile koji imaju sigurnije klijente.

Svake sekunde stvori se 5 novih profila! To znači da vaša potencijalna publika raste bez da ste vi išta učinili, potpuno besplatno! Ako trebate i neki tajni trik, znajte da između 13h i 15h Facebook broji najviše aktivnih korisnika.

Kroz sve ove godine u kojima je Zuckerberg donosio neka ažuriranja Facebook-u, na njemu se pomalo promijenila i demografija. Danas ne postoji zemlja u kojoj nema korisnika ove megapopularne mreže, čak i tamo gdje je  to ilegalno!

Jedna velka prednost Facebook-a je što nudi opciju za poslovne profile, stranice. Ovo je jako velika pozitivna strana jer  vam se nudi izuzetno mnogo statistika koje su jako bitne za rast svakog profila. Možete vidjeti podatke o svojim klijentima, možete vidjeti kad su najaktivniji, možete promijeniti svoje poslovanje upravo prema tim podacima.

Na taj način znate kakva je vaša publika, te prema tome putem reklama možete usko targetirati ljude kojima želite da se vaši oglasi prikazuju.

Ono što je također velika prednost ove društvene mreže je činjenica da vas vaši klijenti jako lako mogu kontaktirati i da zbog toga osjećaju „prisnost“ s brendom što igra veliku ulogu u poslovanju.

Facebook stranice kao pobjednički izbor

Kad na Facebook-u napravite profil, on uglavnom neće biti u kontaktu ni sa kime, ali je bitno da ga napravite dobro. Morate obratiti pozornost na sve postavke i preference, pogotovo one o obaviještavanju. Najgora situacija koja se može desiti je da dobijete neki upit,a na njega ne odgovarate jer ne znate da ste ga dobili. Krajnje neprofesionalno.

Bitno je i da imate dobar mail i lozinku. Kad kažemo dobar mail, mislimo na dobro zaštićen mail. Ako vaš poslovni profil dramatično naraste, šansa de ćete imati sigurnosnih problema su puno veće. Osigurajte se sada kako biste bili sigurni kasnije.

Prilikom kreiranja Facebook stranice morate obratiti pozornost na razne postavke, slično kao i kod profila. Male promjene mogu uzrokovati velike promjene u publici. Ono što je najbitnije je da nađete ispravnu publiku, nakon toga će vaša prodaja usluga/dobara sigurno doživjeti procvat.

Vaša stranica mora izgledati dobro. Jasno vam je da je to jedan bitan korak! Estetska privlačnost često će vam „osvojiti“ klik ili dva. Ono što izgleda profesionalno i lijepo ulijeva povjerenje. Pronađite željenu estetiku vaše stranice i potrudite se održati ju konstantnom.

Svakako morate ostaviti i jedan mistični dojam tako da netko i posjeti stranicu, ali daleko više od toga morate biti pristupačni. Ovisno o tome što želite dobiti od publike, kreirajte stranicu koja izgleda prilačno, koja vrišti „dobrodošli“.

Vjerojatno ste pitate zašto je baš Facebook praktičan za poslovne ideje. Iako smo već nabrojali mnogo razloga, dajte da vas uvjerimo do kraja.

Na društvenim mrežama, osim povećanja poslovanja, možete povećati i popularnost vašeg brenda (imena). Čak i ako netko ne kupi neku vašu uslugu ili proizvod, nema veze, oni su svejedno podignuli popularnost vaše stranice i tako vam povećali šansu da netko drugi dođe i vidi što radite.

Osim toga, na Facebook-u je jako lako proširiti nečije ime, jer  se sve može „shareati“. Usko targetiranje također je jedna od jako bitnih prednosti. Korištenjem hashtagova, povezivanjem stranice s web portalom, a i samim opcija za oglašavanje koje su na Facebook-u jako detaljne, možete doći točno do onih ljudi koje želite.

Vi birate spol, raspon godina, čak i nacionalnost! Možete dobiti i neka partnerstva s poznatim profilima i tako si povećati popularnost dosta brzo. Čak i ako mislite da vam ne trebaju društvene mreže, sjetite se da ih vaša konkurencija već vjerojatno koristi, a vi samo kasnite! Brzo uskočite na vlak zarade i usrećite se!

Ako niste uhodani u marketing, možda vam treba marketing agencija za društvene mreže. Sad ćemo pričati koliko vođenje Facebook stranice može postati komplicirano, pa ćete vidjeti da je, barem za početak, dobra ideja baciti se u traženje marketing agencija. Javite nam se preko maila ili kontaktnih obrazaca na stranici!

Trebate pomoć oko vođenja Facebook stranice ili nemate iskustva i vremana sa istime? Javite nam se i mi ćemo se pobrinuti oko prezentacije vašeg brenda na društvenim mrežama!

Kako voditi Facebook stranicu?

Nakon što ste kreirali svoju vizualno atraktivnu Facebook stranicu i sigurni ste kako je ona dobar izbor za ono što vi želite postići, bitno je da se povežete s ljudima te da nađete publiku.

Facebook, kao i mnoge druge društvene mreže, radi po principu „grude snijega koja se kotrlja“. Što više sadržaja stavljate, to je šansa da ćete dobiti vjernu publiku veća.

 Vaš sadržaj mora imati mnoge kvalitete. Mora biti edukativan, privlačan, estetski obrađen, dovoljno jednostavan da osoba ne izgubi interes za sudjelovanje u njemu… Idealna se formula stiče iskustvom i zato je bolje da uz sebe imate nekoga tko to iskustvo  već ima.

Ispod možete pogledati napredak u pravilnom vođenju Facebook stranice od strane We Create-a u odnosu na prethodno vođenje. Stranica je brojala 20,000 lajkova.

Kada smo angažirani:

15 dana nakon:

Ciljevi se dijele na tri koraka:

  • Sagraditi moćan brend

Prvi korak je često i najteži korak jer nije lako započeti ovako nešto. Stvar je u tome da morate ljude osobno upoznati s brendom jer se morate isticati. Postoji jako puno opcija na današnjem tržištu i nije lako postati poznat jer je jako puno drugih, poznatijih brendova. Vi morate nekako biti drugačiji i povezati se s korisnicima. Tu je jako bitan sadržaj, ponekad napraviti neko darivanje i akcije…

  • Prodaja

Prodaja je drugi dio i ona obično dođe sama ako je prvi dio dobro odrađen. Bitno je da imate pristupačne proizvode, da je lako napraviti narudžbu, da ste vjerodostojno poslovanje i slično. Ljudi će se sami odlučiti za kupovinu.

  • Zadržati publiku

Treći je korak zapravo dosta nezgodan. Kad netko nešto kupi kod vas, šanse da će on ponoviti kupovinu (pogotovo ako se radi o „nesvakodnevnim“ proizvodima9 su male. Morate ih ili oduševiti proizvodima ili ih oduševiti sadržajem koji gledaju na vašoj Facebook stranici pa da ostanu vaši pratioci zbog tog sadržaja i kasnije možda ponovno nešto kupi.

Ako ste upoznati s time kako izgleda marketing na društvenim mrežama, vjerujemo da znate i koliko je bitno biti multitasker. Fokusirajte se na nekoliko ciljeva i radite bez predaje: vaša će nagrada stići.

Bitno je, doduše, razlikovati ulaganje u biznis i ulaganje u prazno. Ponavljamo, ako niste dobri u ovim stvarima, kontaktiranjem neke agencije koja je u ovome dobra nećete potrošiti višak novaca, on će vam se kasnije vratiti u puno većem iznosu no što bi se vratio da ste sami išli „prčkati“ po postavkama dok ne ostvarite dobitnu kombinaciju.

Javite nam se preko kontakt forme ispod i ispričajte nam o vašim ciljevima. Nudimo potpuno personaliziranu suradnju i sastavljanje ponude prema vašim ciljevima.