Nakon što su se krajem 90-ih godina prošlog stoljeća pojavili neki od prvih oblika društvenih mreža, nitko nije mogao ni posumljati da će za manje od 20 godina nakon toga društvene mreže postati prva stvar koja se provjerava nakon buđenja.

Osim same promjene u načinu života korisnika, društvene mreže marketing su preokrenule za 180 stupnjeva, te su donjele pravu revoluciju u svijetu marketinga. Marketing na društvenim mrežama postao je najisplativiji način reklamiranja, a u današnjem tekstu pročitajte razloge zbog kojih biste (ukoliko već niste) trebali postati prisutni na društvenim mrežama.

Zbog čega koristiti društvene mreže?

Gotovo svaka osoba na svijetu danas posjeduje smartphone i stalnu povezanost s internetnom i ljudima na njemu. Upravo zbog toga Facebook broji više od 2.2 milijarde AKTIVNIH korisnika


Graf aktivnih korisnika prema društvenoj mreži – Listopad 2018
.

Svi su prisutni na društvenim mrežama i ovo je uistinu najbolje moguće tržište na kojem biste trebali biti pristupni, jer besplatno možete doprijeti do velikog broja ljudi. Društvene mreže svima dozvoljavaju da sebe izraze u bilo kojem svijetlu, te da napišu što god požele. Upravo zbog toga poslovanja koja koriste društvene mreže povećavaju vrijednost brenda, te su ljudi koji ih prate na društvenim mrežama skloniji potencijalnom korištenju njihovih usluga ili kupnji proizvoda.

U nastavku donosimo prednosti reklamiranja na društvenim mrežama u odnosu na reklamiranja na nekim drugim kanalima (televizija, novine…).

Marketing na društvenim mrežama i njegove prednosti

Povećajte ime vašeg poslovanja

Budući da je gotovo pola svjetske populacije prisutno na raznim društvenim mrežama, one su prirodno mjesto na kojemu možete doseći nove i usko “targetirane” kupce ili klijente.


Mislite da se ljudi na društvenim mrežama povezuju samo sa brendovima koji su im poznati?

– Netočno. Čak 60 % Facebook i Instagram korisnika pronašlo je novi proizvod za koji nikada prije nisu čuli putem Instagrama.

Facebook

Povećajte posjetu web stranici ili poslovnici

Marketing na društvenim mrežama može Vam znatno pomoći prilikom dovođenja dodatnih posjetitelja na vašu web stranicu ili u poslovnicu. Dijeljenje odličnog sadržaja sa vašeg bloga ili web stranice na društvene odličan je način da dovedete čitatelje koji vas prate.

Korištenje #hashtagova također je odličan način da sadržaj servirate samo onim ljudima koje taj hashtagg zanima.

Ne budite previše napadni, prirodan izgled objave s nekoliko rečenica i linkom ka stranici donosi puno bolje rezultate na dugoročne staze od agresivnog reklamiranja click bait naslova.

Usko targetiranje reklama

Društvene mreže nude novi i jednostavniji način reklamiranja vaših proizvoda ili usluga ljudima, upravo zbog toga što znaju kome trebaju prikazivati sadržaj. Vaše reklame prikazivati će se samo ljudima kojima Vi želite da se prikazuju.

Ukoliko je se vaše poslovanje nalazi u Zagrebu o bavite prodavanjem tineđerskih ženskih dječjih majica lika Spužva Bob, tada se vaši oglasi mogu prikazivati samo osobama ženskog spola, koje žive ili se nalaze u Zagrebu, u rasponu broja godina od 13-19 i koje u interesima imaju Spužvu Boba.

– Sami birate publiku kojoj želite prikazivati vaše oglase!

Na taj način postiže se znatno povećanje prodaje, oglase viđaju samo oni za koje je proizvod namijenjen i ulog u reklame (ROI – Povrat od uloženog) se isplaćuje znatno više nego kod plaćanja reklama na televiziji ili u novinama, gdje niti jedan od 150,000 korisnika koji će vidjeti vašu reklamu ne mora biti zainteresiran za vaš proizvod ili uslugu.

Partnerstva sa poznatim osobama

Influenceri su još jedna pozitivna promjena koja je djelovala na marketing na Instagramu. Iako su prisutni i na drugim društvenim mrežama, partnerstva sa influencerima napoznatija i najuspješnija su upravo na Instagramu.

Kada platite osobama koje imaju mnogo pratioca da pričaju ili promoviraju Vaš proizvod na društvenim mrežama, to će izgraditi ime i kredibilitet vašeg brenda, te u konačnici dovesti do većeg interesa za kupnju proizvoda.

Društvene mreže olakšavaju komunikaciju

Ljudima je draže kupovanje usluge ili proizvoda od onih koji su prisutni na društvenim mrežama upravo iz razloga što će se svaki eventualni problem ili promjena brzo saznati i riješiti.

One znatno olakšavaju komunikaciju, a prema nekim istraživanjima spremni su proizvod platiti i skuplje ukoliko znaju da će bilo kakve odgovore ili pomoć dobiti brzo.

Saznajte više o svojim kupcima

Na društvenim mrežama ljudi označuju svoje interese, spol, godine, mjesto stanovanja i još mnogo toga. Upravo to pruža mogućnost Vama da saznate više o svojim kupcima i klijentima, te u budućnosti te informacije iskoristite za pametnije poslovne odluke.

Sve popularne društvene mreže pružaju detaljnu statistiku i informacije o ljudima koji imaju doticaja sa vašim profilom. Ovo vam pomaže u vođenju poslovanja, stvaranju novih reklama, te poboljšanju proizvoda.

Konkurecija Vam već koristi društvene mreže za poboljšanje poslovanja

Koliko god odgađali, društvene mreže su postale svakodnevnica i odličan su način za povećanje prodaje i podizanja poslovanja na viši nivo. Ukoliko ste razmišljali o tome da li biste trebali biti prisutni na društvenim mrežama – ODGOVOR JE DA!

Što dulje čekate s kretanjem na promociju preko društvenih mreža, konkurencija je već jača, stoga ne čekajte i već danas prepustite profesionalcima (da, nama 🙂 ) vođenje društvenih mreža i reklamiranje na istima.

Angažirajte nas za vođenje društvenih mreža

We Create marketing agencija specijalizirana je za vođenje društvenih mreža što obraća kreiranje cjelokupnog sadržaja, te marketing na istima. Ukoliko ste zainteresirani i odlučili ste se ozbiljno shvatiti društvene mreže i podignuti svoje poslovanje na višu razinu, obratite nam se s povjerenjem preko kontakt forme ispod.

  • Bez brige, ne grizemo! 🐶